Det är viktigt att namnet på dina resedokument matchar ditt för- och efternamn på ditt pass eller ID-kort.
Dessutom är det viktigt att du inte använder skiljetecken, de registreras inte hos hos flygbolaget.
Om du vill ändra din personuppgifter ska du ta kontakt med oss via e-post eller telefon, en resebokare kommer då genomföra ändringarna åt dig. Om du redan mottagit dina resedokument kommer nya resedokument skickas ut till dig med korrigerade personuppgifter.
Var artikeln till hjälp?
Toppen!
Tack för din feedback
Vi beklagar att det inte var till hjälp
Tack för din feedback
Feddback skickat
Vi uppskattar din feedback och uppdaterar artikeln vid behov
Frågor kring samma ämne
Relaterade frågor
Kontakta oss!
Ring oss på tel: +46856610300
Öppettider:
Mån-fre: 09:00-17:00
Lör-sön: 10:00-14:00
Sociala medier
Ställ din fråga genom ett direktmeddelande via någon av våra sociala medieplattformar. Vi kommer att besvara ditt meddelande under våra öppettider:
Mån-fre: 09:00-17:00
Lör-sön: 10:00-14:00
Skicka oss ett mejl
Du kan även skicka oss ett mejl via något av våra kontaktformulär. Beroende på arbetsbelastning svarar vi inom några arbetsdagar.