Länken jag fick för att skapa ett lösenord till ”Min resa” har slutat gälla, hur gör jag?

Ändrad den Tis, 17 Okt, 2023 vid 12:24 E.M.

Länken vi skickar via e-post för att ange ett lösenord är giltigt i sju dagar. Har du inte skapat ett lösenord innan dess kan du gå till inloggningssidan för ”Min resa", klicka på ”Glömt ditt lösenord?” och ange din e-postadress. Via mail skickar vi då en länk för att återställa ditt lösenord. Observera att denna länk är giltig i fyra timmar.


Var artikeln till hjälp?

Toppen!

Tack för din feedback

Vi beklagar att det inte var till hjälp

Tack för din feedback

Berätta för oss hur vi kan förbättra den här artikeln!

Välj minst en av orsakerna
CAPTCHA-verifiering krävs.

Feddback skickat

Vi uppskattar din feedback och uppdaterar artikeln vid behov

Frågor kring samma ämne

Relaterade frågor

Skriv via Whatsapp eller ring till oss!

Kontakta oss på Whatsapp: +46856610300. Du kan också ringa samma nummer men var medveten om att väntetiden då kan vara längre.


Öppettider:

Måndag till fredag: 09:00-17:00

Lördag: 10:00-14:00

Söndag: stängt


Se våra avvikande öppettider.

Sociala medier

Ställ din fråga genom ett direktmeddelande via någon av våra sociala medieplattformar. Under våra öppettider svarar vi på ditt meddelande.


Öppettider:

Måndag till fredag: 09:00-17:00

Lördag: 10:00-14:00

Söndag: stängt


Se våra avvikande öppettider.

Skicka oss ett mejl

Du kan även skicka oss ett mejl via något av våra kontaktformulär. Beroende på arbetsbelastning svarar vi inom några arbetsdagar.