Om en skada har inträffat kan du lämna in en skadeanmälan direkt till AXA via deras webbplats. I det övre högra hörnet kan du ändra språket till svenska. När du anmäler en fordran ska du ha fakturor, garantier, intyg och andra bevis redo. Ju mer detaljerad du beskriver ditt krav och bifogar bevis, desto snabbare kan AXA behandla ditt krav.
När får jag tillbaka min betalning?
Så snart du fyllt i rapporten och skickat den till försäkringsbolaget kommer de att hantera din avbokning. Tyvärr kan vi inte säga på förhand hur lång tid det kommer att ta, eftersom det varierar.
Var artikeln till hjälp?
Toppen!
Tack för din feedback
Vi beklagar att det inte var till hjälp
Tack för din feedback
Feddback skickat
Vi uppskattar din feedback och uppdaterar artikeln vid behov
Frågor kring samma ämne
Relaterade frågor
Skriv via Whatsapp eller ring till oss!
Kontakta oss på Whatsapp: +46856610300. Du kan också ringa samma nummer men var medveten om att väntetiden då kan vara längre.
Öppettider:
Måndag till fredag: 09:00-17:00
Lördag: 10:00-14:00
Söndag: stängt
Sociala medier
Ställ din fråga genom ett direktmeddelande via någon av våra sociala medieplattformar. Under våra öppettider svarar vi på ditt meddelande.
Öppettider:
Måndag till fredag: 09:00-17:00
Lördag: 10:00-14:00
Söndag: stängt
Skicka oss ett mejl
Du kan även skicka oss ett mejl via något av våra kontaktformulär. Beroende på arbetsbelastning svarar vi inom några arbetsdagar.