Hur gör jag en skadeanmälan?

Gewijzigd op Di, 10 Okt, 2023 om 3:56 PM

Om en skada har inträffat kan du lämna in en skadeanmälan direkt till AXA via deras webbplats. I det övre högra hörnet kan du ändra språket till svenska. När du anmäler en fordran ska du ha fakturor, garantier, intyg och andra bevis redo. Ju mer detaljerad du beskriver ditt krav och bifogar bevis, desto snabbare kan AXA behandla ditt krav.


När får jag tillbaka min betalning?

Så snart du fyllt i rapporten och skickat den till försäkringsbolaget kommer de att hantera din avbokning. Tyvärr kan vi inte säga på förhand hur lång tid det kommer att ta, eftersom det varierar.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren

Frågor kring samma ämne

Relaterade frågor

Skriv via Whatsapp eller ring till oss!

Kontakta oss på Whatsapp: +46856610300. Du kan också ringa samma nummer men var medveten om att väntetiden då kan vara längre.


Öppettider:

Måndag till fredag: 09:00-17:00

Lördag: 10:00-14:00

Söndag: stängt


Se våra avvikande öppettider.

Sociala medier

Ställ din fråga genom ett direktmeddelande via någon av våra sociala medieplattformar. Under våra öppettider svarar vi på ditt meddelande.


Öppettider:

Måndag till fredag: 09:00-17:00

Lördag: 10:00-14:00

Söndag: stängt


Se våra avvikande öppettider.

Skicka oss ett mejl

Du kan även skicka oss ett mejl via något av våra kontaktformulär. Beroende på arbetsbelastning svarar vi inom några arbetsdagar.